חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בזמננו לפני שיוצאים לאירוע, מסיבה או פגישה חשובה מוצרי טיפוח השיער הם הכרחיים. והאמת? לשוק יש הרבה מה להציע, מגוון המוצרים האיכותיים שאנו בגלמור מציעים מאפשר בהחלט לשמור על שיער מטופח במשך כל היום.

עם מוצרי טיפוח השיער אפשר לטפל בכל סוגי השיער החל משיער יבש ומפוצל ועד לשיער מקורזל, שיער נושר ושיער עם קשקשים. מוצרי טיפוח השיער באים כיום במגוון מרקמים וצורות. אם על ידי מרכך או שמפו, אם זה קרם או מסכה. בנות! אתן בטח רוצות לשמור על שיער מרהיב ומבריק, שיער מלטף, עדין ומפנק.

יש לנו הרבה מה להציע לטיפוח השיער כדי שהשיער שלכם יקבל או יישאר כמו שאתן אוהבות! וגם אתם הבנים! ודאי אתם רוצים את הלוק המרשים והעוצמתי, לטיפוח נכון של השיער יש הרבה מה לומר בעניין. שיער מעוצב ומטופח גורם לכם להיראות צעירים ולהיות מבוקשים, לפני פגישה עם החברה היכנסו לגלמור!

מוצרי טיפוח השיער
מוצרי טיפוח השיער

אם אתם מחפשים חנות למוצרי שיער מהמותגים הידועים בארץ ובעולם, הגעתם בדיוק למקום הנכון! אנו מוכרים מוצרים לטיפוח השיער, תכשירים מיוחדים וגם אביזרים ככלי עזר לעיצוב וטיפוח השיער. בגלמור אנו מוכרים מוצרים גם לנשות ואנשי מקצוע וגם לאדם הפרטי.

המוצרים הנמכרים ביותר בחנות למוצרי שיער הם: שמפו, מסכות, סרום, שירותי החלקת שיער, מכשירי חשמל לשיער, מוצרי טיפוח השיער ועוד. בתחום מוצרי השיער ניתן למצוא צבע שיער זמני, קרם הבהרה, קרם חמצן, שמן מרוקאי, ספריי לייבוש מהיר ולקבלת מראה זוהר ונפח.

כמו כן אנו מוכרים מוס לשיער, מסכה לשיער יבש, קרם לגבר, שמפו לנטרול צבע שיער ועוד. כי טיפוח בכלל זה עונג! טיפוח גורם לקרבה בין האדם לסובב! על אחת כמה וכמה כשמדובר בטיפוח המקום הבולט ביותר בגוף – הראש. אז יש לנו הרבה מה להציע לכל אחד ואחת בתחום טיפוח השיער, מוצרים אותנטיים שתוכלו להשתמש בכל זמן ומקום.

אם אתם מחפשים מוצרים וציוד למספרות באיכות טובה ובמחיר נמוך הגעתם למקום הנכון, אנו מוכרים כבר מעל 8 שנים את כל הציוד הנדרש למעל 200 מספרות בכל רחבי הארץ, החל מסיכות, צבעים וחומרי טיפוח לשיער ועד לריהוט.

לריהוט המספרה יש השפעה פסיכולוגית על תפיסת הלקוח, מה שחשוב לו כשהוא בא להסתפר זה היגיינה, והריהוט בהחלט יכול לתת את הטון ולקבוע אם הלקוח יחזור או לא. לריהוט יש תפקידים נוספים בנוף של המספרה, הם קובעים בליבו של המסתפר אם מדובר במספרה יוקרתית או לא.

כשרוכשים מוצרים וציוד למספרות צריך לתת את הדעת לנקודות הנ"ל ולא לשכוח שגם הצבע של הריהוט ושל המספרה בכלל משחקים פה תפקיד, לכן אנו מקיימים גם סדנאות ונותנים ייעוץ לספרים בכל התחומים בהם הם עוסקים. אנו מוכרים מוצרי שיער וציוד למספרות בצבעים וסגנונות שונים לכל סוגי הלקוחות. נשמע לכם מסמר שיער? אז בואו להתייעץ איתנו על מוצרים וציוד למספרות עבור המספרה שלכם!

משווקים מורשים

משווקים מורשים של כל המותגים, מספרים למעל 300 מספרות ברחבי הארץ

קנייה בטוחה

קנייה בטוחה ומאובטחת
ברמה הכי גבוהה

שירות מקצועי

שירות לקוחות מקצועי וליווי אישי
09-7673230

שילוח מהיר

משלוח חינם בקניה מעל ₪299
אפשרות ל-12 תשלומים

מבצע פסח חגיגי

10% הנחה על כל האתר

משלוחים 1-3 ימים לכל הארץ!

תקף על כל המותגים

קוד קופון: גלמור10
דילוג לתוכן